.

att man alltid ska få allt som man ej vill ha det.
man har vänner som lyssnar och tar sig tid men det är fortfarande inte lätt !
så tröttsamt när man försöker förklara men ingen försår och vissa lyssnar inte alls.
jag intalar mig själv hela tiden att det kommer lösa sig och att vi hör ihop,
men är detta verkligen för vårat bästa ?
mitt hjärta dunkar och jag vill gråta men tårarna har fastnat.
dom kommer inte ut längre och jag frågar mig själv har dom tagit slut ?
jag vill ge dig äkta kärlek inget annat.
men det går inte.
för hur mycket jag än försöker så får du inte in i din ärthjärna att jag MENAR DET JAG SÄGER !
ingen förstår även fast dom lyssnar .
ni kanske tror ni fattar men ni gör inte det....
tack ändå .
jag älskar er .
får se om ni ser mig något mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0