"trash"

kom precis hem från stan har varit där med lite folk. jag josse och amanda stog ute och rökte och precis när vi ska gå in så hör vi ordet "trash". jag kollar bakåt så ser jag tjejen stå där så jääääääävla tuff är hon , kollar på mig och säger "du hörde vad jag sa".
kunde inte annat än att skratta. sen går dom efter oss och skriker hora och massa fula ord och mina ryck är fan inte roliga, men trots det höll jag mig lugnt, eller ah... flippade inte för mycket iaf.. seriöst vad är det för LIV folk har som håller på så? hetsar upp andra folk för fight,. bara för att ha något att göra ? visst det kan vara kul att JÄVLAS med folk osv men att skrika hora och andra ord till någon för att få bråka? då måste man fan vra desperat. jaja, annars var väl dagen helt okej , ;)  hahah
här är några underbart vackra bilder från när vi väntade på tåger till stan ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du gjort med handen ?

2011-01-27 @ 22:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0