tooth plant

nu är jag hemma hos josephine vi håller på att fixa oss och ska snart ta buss till kungälv och efter det ska vi till stan ;) vi ska shoppa lite gann och träffa lite folk :)
angående rubriken då.. i lördags skojade jag och min pojkvän lite och det blev lite över styr så när han lyfte upp mig så gjorde jag något så jag flög ner i ett sten golv med tänderna före ... haha faceplant , toothplant .
lite mindre än halva framtanden gick av men har varit hos tandläkaren idag och dom fixade det såklart. så nu har jag en halv plast tand höööh...
har bild på den "halva" tanden som jag kan lägga in senare,  ser förjävligt ut men.. aja så kan det gå !
pusssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du kan svara på detta, men varför är du så jävla söt ? ;o

2011-02-07 @ 15:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0