snabbt .

får ha denna headern sålänge tills jag fixar en ny som är snyggare .

fyi , idag har det varit en jobbig dag pga av massa saker .

hatar verkligen att sova själv klarar fan inte av det , inte alls :( mår fan dåligt av det .
men måste för min pojke ska upp tidigt imon för han ska ha ett möteeeee ..... ;)
happy !

kan ju iförsig sova med han men , näää ....

förresten såg ni mina blåa naglar jag hade ? saknar dom . slänger in en bild !



sedan gjorde jag dessa som jag tog bort för ett tag sen ,



ska göra nya snaart , vita ? silvriga ? ;) who knows ...

har typ kramp i min hand vet inte varför :o

peace mtfrs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart gör ni era naglar? Typ hela erat gäng har ju gjort akryl

2011-08-21 @ 11:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0