Natt

Det åskar och jag hatar åska det är så jävla äckligt , fattar inte hur det kan smälla sådär uppe i himlen !? :o o marcus sover , shysst va ? Ingenting , och då menar jag INGENTING har varit som JAG vill idag . inte ett skit . Det gör mig ledsen o trött på livet . Hur länga ska det igentligen vara såhär ? Må dåligt ibland och att ha panikångest dag in och dag ut är två HELT olika saker . Det fattade jag för snart två år sedan då något hemskt hände . För att jag har denna satans panikångest hela tiden är faktiskt pga det . Inte för att det är det jag tänker på hela tiden men det är bara saker som läggs på och läggs på och jag tror min värld rasar snart . Ingen förstår och jag orkar heller inte förklara . urs nu small det igen ! Fyfan :( jag kan inte sova , hjälper heller inte att försöka lugna ner sig med en cigg för det regnar o är kallt ute o det finns nästan inget tak utanför just här , då står man ju bara och spänner sig för att det är kallt för fan ju . får väl se om det går att sova annars kommer det väl ett inlägg till så småningom ...

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag har också panikångest, så vet tyvärr lite hur du har det :/ Kämpa på tjejen!

2011-08-10 @ 09:05:03
URL: http://marikahansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0