nana...

Som vanligt då har Ja gjort så mkt i helgen att jag inte kunnat blogga ngt....... Det har iaf varit en mysig Men kall helg Haha... I fredags piercade jag alice o sen åkte jag hem o åt o lite sånt , senare var jag med j***, ****** och niklas ... Sen träffa Ja marcus vid tåget i yb:) Vi sov hos mig sjukt mysigt ! På lördagen drog vi ihop ngra o åkte till marcus o kolla film o rökte vatten pipa o lite sådant o senare tog vi mopparna vill thai fast där gjorde vi typ ingenting . Fyfan va kallt det var att åka moppe fy Asså. O så jävla svart överallt o marcus som är galen flyger med mig över gupp o Shit Haha:p idag har vi bara sovit , o nu har Ja ont i magen ...:( vi hörs imon ska försöka nana nu ... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0