muuusic

sitter här igen som varje måndag. tjejstödet, har inte så mycket att göra just nu...
helgen har vart ganska krävande om man säger så, är helt slut...
lyssnar på amy diamond hahhaha det är fan sjukt, kommer ihåg när ja kunde alla hennes låtar, lyssnade på henne varje jävla dag , varje minut . ja var avundsjuk på henne , nu fattar jag inte varför!
kommer fan ihåg när pappa köpte den skivan till mig med alla hennes låtar.
skivan hette this is me now.
hahahahha! min syster sa att jag kunde få va som helst av henne om ja slutade lyssna på amy diamon , jag fortsatta lyssna . herre gud

Kommentarer
Postat av: fanni, höhöhöh

haha! amy diamond! Vi gillade ju henne skarpt! haha! så gungade vi och sjöng gääärnet xd. SAIK.

2010-10-12 @ 17:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0