tankar i mitt huvud.

godmorgon. klockan är typ halv 10 och jag vet inte varför jag är vaken nu? det har hänt rätt mycket den senaste tiden och det har fått  igång mina tankar. jag började tänka på hur mycket jag förstört i mitt liv, och jag förstör ju inte för någon annan än mig själv när jag skolkar röker och annat skit... lika bra att säga rakt att jag håller på med riktigt fel grejer. innan jag började ytterbyskolan var mitt liv som alla andras om man säger så. jag var en duktig flicka, hade tusen miljarder kompisar och hade så gott som inga problem alls. sen träffade jag en kille. han var väl inte den "bästa" om man säger så men han var den bästa just då för mig. fast igentligen inte ? han var som jag är nu. men jag älskade honom något otroligt. utan att han bestämmde så började jag sakta men säkert förändras till att bli likadan som honom. sen efter ca ett år tog det slut och det var bra. fast jag fattade inte det då, verkligen inte. jag tänkte att det var det värsta som hänt mig i hela mitt liv. det var så det började.
nu sitter jag här, det finns folk som är efter mig , folk som hatar mig, men också folk som älskar mig. jag är glad att jag har marcus. han har hjälpt mig genom mycket. han är ärligt talat inte som alla andra. han är sjukt underbar och har peppar mig till tusen ! skönt att det finns såna människor i min närvaro annars hade jag varit död helt uppriktigt sagt.
stina är också en sån person. hon har hjälpt mig genom mycket !
och josephine? hur mycket har vi inte gått igenom? i need you !
(L)
fick bara lust att skriva av mig lite, satt ute och lyssnade på en fin låt, så ser jag en myra som jag precis tänkte trampa på. i sista sekund tänkte jag ; vafan håller jag på med ? sendan ; det är ju bara en myra -.-
men för i helvete , det är inte bara en myra ? isf är du bara en människa . myran har ett liv, en familj kanske en flick eller pojkvän, den har ett allt, ska ja förstöra det bara genom att trampa på det bara för att ?  så såg jag en till myra , tog den andra myran o satte den brevid . dom små myrorna sprang iväg tillsammans och jag är glad att jag inte dödade den .
tack gud


Kommentarer
Postat av: stina

josefina, du är så underbar :) puss på dig.

2010-05-18 @ 19:24:31
Postat av: rebecka soon

fint skrivet gumman, kommer alltid älska dig!



så sjukt gullit de med myrorna :o de är ju så <3

2010-05-21 @ 14:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0