morgondagen är ett plus

är redo för strömstad imorgon med mina packade väskor ska bli skit mysigt ! hoppas och tror att det blir många bilder.

vaknade runt 1 och då ringer andreas som gått från munkegärde (förbannad haha) och säger att jag ska möta honom, hade inget annat för mig så jaja . lånade josses cykel och åkte och mötte honom , sen var vi i yb till typ 4 då marcus kom så åkte vi hem till mig o myste . han tvättade mitt hår och han var fan riktigt profisionell, stavning, så ja tyckte han nog fan kunde bli frisör men nej då var det bögigt. hahahhahah söta marcus.
nu har han precis åkt och jag ska sätta mig och mysa med min lillasyster julia vid tvn och bara koppla av . underbart.

ttyl, talk to you later .

love
/ josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0