idag&tankar

tjooflööjt !
idag har jag o marcus tagit hans moppe ut till ingetorpssjön o bara myst  som fan , skit gosigt.

titta på bilden , vad ser du?
vissa kanske tittar och ser en ful fjortis, andra ser la inget speciellt för dom känner mig inte.
jag ser en stark tjej med självförtroende, hon har drömmar som hon kommer med hjälp av sin starka vilja uppfölja. hon kommer kämpa till sista andetaget för att få det hon verkligen vill ha.och då menar jag inte typen ny telefon eller ngt sånt shit, jag pratar om riktiga drömmar , som att hitta drömkillen, lyckas i livet och sådana grejer.

 det är verkligen inte den vackraste bilden jag kunde hitta, men det var just därför jag valde den.

ville säga att ingen är perfekt och det vet nog alla redan , men det är ju så , ingen är perfekt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0