filmmyskväll !

sitter in my bed och har gjort mig iodrning och satt på mig en riktigt fin leopard klänning :) den är lång till knäna och det låter inte så snyggt men den är sjukt fin! är lite osäker på den bara.
kl 6 kommer tjejorna :D ska bli mysigt att träffa alla och kolal film o bara snacka you know .

på måndag åker jag till strömstad med tjejstödet. vi ska på spaa o kolla bio o gå på restaurante och åka båååt haha och massa massa massa annat ! skit mys ska det bli, kommer hem på tisdag igen. vi sover på ett hemsökt vandrar hem buuhuhu . lite läskigt ärligt talat. faktiskt....
men det blir säkert skitbra ! ;)
kommer ha med min rosa mini data men vet inte riktigt om ja kan fixa internet. hade vart kanon om det hade funkat men ja , vi får väl se.

yaaaoo ni får väl ha de så jätte bra gullnosar ,

pusspuss / josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0