FJÄLLEEEEEEN

påväg till fjällen :D jenny och jonathan som somnat längst bak i bilen ;)
påväg till fjällen :D haha jenny o jonathan somna längstbak i bilen ;) sötnosar !

julia och jag, snyggast i backen !

fanns en isrink där , fanså gött :D

jag på snöskotern hahahaha

haha alla har säkert sett denna sköna bilden jag tog för ett tagsen ... marcus så söööt....
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ericas farsa med larsson godiiis HAHA

hehe som sagt.

hahah jenny erica med godis tänder

HAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHA


HAHAHAHHAHAH JAG TROOR ATT JAG DÖÖR , LÖSTÄNDER LOCKAR MÅNGA SKRATT HAHAHAHAHAH

som sagt hahah


kisssssss

;*

snygging däär...

HAHAHA jaag leker hund :D vissst e ja söt (a'

önidig bild men aa

ögonbrynsfärg

heheh jonathan lille bruur dricker öl :D


min andra lillebruur jonas as sean banan :D:D::D:D HAHAHAHA

"packar" föratt åka heeeem .



Kommentarer
Postat av: stina

HAHA lillbrorsan bäääästttttttt:D hahahahha jag döör

2010-02-23 @ 07:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0