urs

jag hatar mig själv. hemskaste människan på jorden. jag förstår inte hur jag kunde göra så. det är inte jag. det är verkligen inte det. jag skulle ALDRIG kunna göra så, ändå gjorde jag det. JAG FRÖSTÅR INTE HJÄLP MIG!
om någon hade förklarat för mig varför jag gjorde det, så hade det varit enklare att förstå, men nu går fan inte det och jag fattar ingenting alls.

vill bara dö, snälla ta mig härifrån för jag orkar inte mer ! ville aldrig svika dig, för jag älskar dig, mer än NÅGOT annat, mer än något. men nu har jag gjort det, och får ta konsekvenserna. men vill att du ska veta, att utan just DIG, lever jag inte !



Kommentarer
Postat av: Anonym

va har hänt? :(

2010-12-25 @ 15:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0